Kalendář akcí:

Srpen 2019

PoÚtStČtSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19
202122232425
262728293031
Program na celý rok...


   
logo

Modrý Svině - F3N FC

  18.6.2010 19:30- Podvinný Mlýn » 11.kolo Hanspaulka

   Nové komentáře e-mailem

Stačí pouze vyplnit vaši e-mailovou adresu a budete dostávat každý nový komentář do své schránky.

E-mail :
Zrušit odebírání komentářů
Odebírat komentáře všech článků

   Vložte komentář k tomuto článku...


Jméno

Email

Text


Přepište následující číslo (pouze to tučné a velké): 71654   

   
Tučně zvýrazněné údaje jsou povinné

Vloženo 22.06.2010 - 20:48
Jméno : Pavel
já chci známkování nechat, to je to hlavní o co mi v zápase jde :D Ne, je pravda, že je to ovlivněný tim, jestli prohrajem nebo ne, což by na osobnim výkonu jednotlivce nemělo mít vliv. z druhý strany, je to projevení nízoru ve výsledku kdo hrál nejlíp akdo nejhůž, bez ohledu na to co má, ale vidíš nejlepšího hráče podle ostatních z toho zápasu a ač si myslim, že bych to měl bát vždy já když hraju a občas nejsem :D nechal bych to. Komentář ke článku píšu vždycky jen já když hraju a hodnotim tam celkovou hru týmu, ne jednotlivců, na jednotlivce jsou známky. Mě to přijde zajímavý, srovnávat pak jak si tým myslí, že hrál jednotlivej obránce a tak. Ohledně Bolgu doteď nevim, proč je tu na něj odkaz, když já sem odkaz na TOP 09 dát nemohl :D
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 17:16
Jméno : Richi
Martin: to je pravda, málokdo to využije. A myslím, že jsi mě docela pochopil přesně. Koho dal brácha do hodnocení TOP 5 fakt nevím, ale tam si, myslím, nezasloužím být. Jestli si to ale myslí, je to zase jeho věc a právo. Jirka: asi to zbytečně řeším. Mně jde v první řadě o výsledek týmu a v druhý řadě o to, abych mohl ze zápasu odejít s vědomím, že jsem udělal maximum, co šlo. Já ten pocit z toho mám. Což je pro mě taky hlavní. Jenom si myslím, že kdybych to odchodil, hodnocení nebudu mít o moc horší, což mi přijde jako blbost. To je to, co řeším a co mě předtím naštvalo. Že to hodnocení je na základě vlastně čeho? To sám nevím...Nejde o nějakou ukřivděnost. Navíc si myslím, že slovní hodnocení na 2 řádky má aspoň nějakej smysl, než nějaký číslo, který se dá vykládat všelijak. Brácha + Martin: jenom doufám, že to nepovede k dalšímu sporu na diskusi, bylo toho tady už docela dost...:-/
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 16:24
Jméno : Ota
Jirka: jo, máš pravdu, výsledky sou důležitější, ale jak vidíš, tak občas hodnocení dělá zbytečný problémy... podepsanej názor mi přijde třeba mnohem relevantnější, než anonymně napálit někomu blbý hodnocení jen proto, že sem k tomu sednul ráno po celonočním tahu (to byl příklad)... Martin: Já sem tu diskuzi chtěl rozjet tady, ne tam, ale to neni důležitý, jako vždy si mě nepochopil... Blog nejde proti týmu, to žer se ti názory tam prezentovaný nelíběj, neznamená, že je to proti týmu, víš?:-) Jinak vyhlašování hráče sezóny nemá jedno kritérium, je to soubor více různých, a neni to pouze výplod mého chorého mozku, snažim se to vždycky s někym konzultovat... A nevim, proč by měl Matěj bejt každou sezónu první, jenom protože je to Matěj...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 16:02
Jméno : Martin
Musím tedy reagovat na Otův blog. Já si nemyslím, že hodnocení je přežitek. Po každém zápase hlasuje většina hráčů, kdežto jednu dvě věty zanechá málokdo. Tudíž hodnocení je využívané a nevím, proč ho zrušit. Navíc po přečtení celého blogu si každý udělá sám obrázek, co působí více proti týmu - hodnocení hráču po zápase nebo Otův blog? To, že Richard na tohle upozornil je v pořádku, ale nemusí kvůli tomu Ota hned psát článek. Navíc Richard určitě nečekal, že on bude mít dvojku a všichni ostatní čtyřku, stejně jako nečekal, že všichni budou mít dvojku. Pokud narážel na to, že ten, kdo to odchodil má stejné hodnocení, ať se podívá, koho zvolil jeho bratr jako TOP 5 hráčů a hledej tam třeba Matěje nebo Jirku, kteří zápasy rozhodně nevypouští. Tebe ale dal v hodnocení mnohem výš než je. Proto můj názor je následující - hodnocení nerušit. Nemusí mít vždy přesnou vypovídající hodnotu, ale určitou určitě má.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 16:01
Jméno : Jirka
Fakt mi uniká, proč se někdo cítí ukřivděně jen proto, že nemá dobrou známku. Důležitější jsou snad výsledky týmu a pak vlastní pocit. Když budu vědět, že jsem tam nechal všechno, co jsem mohl, tak je mi fakt šumák, jakou dostanu známku. Ať chceš nebo ne, tak to objektivní bude úplně stejně, jako případná možnost pouze komentářů. Snad jen s tím rozdílem, že než aby někdo trávil čas psaním komentářů a následnou diskuzí(kterou to logicky vyvolá, protože jestli se někdo cítí dotčen číslem, co teprve až bude případná kritika adresná v komentáři), tak se na to lidi radši vykašlou a zůstane tam "jen" názora autora článku.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.06.2010 - 15:54
Jméno : Martin
Richi: Ta možnost slovně se vyjádřit tam je, ale málokdo ji kdy využije. Ota: Chápu, že mít vlastní blog je cool, ale neptří zrovna tohle na Svinský stránky?
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 15:47
Jméno : Ota
Richi: no předběh si mě, tuhle debatu sem chtěl rozjet na blogu já, tak sem aspoň narychlo publikoval svůj komentář... jinak ve všem souhlasim... Martin: já se fakt nikoho nemusim doprošovat o lepší známku, už dávno mi to přijde celý k smíchu...:-) Ale já vim, máš pravdu, všichni jsou objektivní, kromě mě...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 15:06
Jméno : Richi
Obecně u toho hodnocení je totiž spíš otázka, podle jakejch kritérií kdo hodnotí. Takže je otázka, jakej je to ukazatel. Kdybych měl třeba poslední zápas hodnotit podle výsledku a hry celýho týmu, dám všem nejlíp 4. A kdybychom vyhráli, tak zase všem maximálně 2. Když se někdo hodně vymyká, tak o stupeň jinak. A takhle to asi hodnotí víc lidí, což ale absolutně devalvuje hodnocení, jako smyslupnej doplněk k zápasům. Já bych to zrušil a lepší by bylo, aby se pak k tomu zápasu každej vyjádřil, když bude chtít. Martin: jo a beru, že z lavičky je ten pohled přece jenom jinej, máš větší přehled.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 14:54
Jméno : Martin
A přesně z tohohle důvodu bych hodnocení hráčů ponechal. Přeci to nechcete nechat na jedné osobě a na tom jak se vyspí. Btw. hodnocení hráčů je anonymní, tak se už přestaň konečně dívat na to, kdo byl tak hodnej a dal ti 4 :) Néé, vážně - záleží na širší diskuzi. Pokud budou všichni pro zrušení, zrušit se to dá. Nicméně můj názor je, že je to zajímavé zpestření. A to říkám z poozice člověka, který má hodnocení skoro nejhorší.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 14:26
Jméno : Ota
No právě z tvýho hodnocení mi často moc nepřijde, že bys ten zápas nějak zvlášť vnímal...:-) Mimochodem, na kterej rekord krom nejdelšího nepřetržitýho časovýho úseku strávenýho v soupeřově vápně hodláš útočit?:-D
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.06.2010 - 14:23
Jméno : Martin
Já bych to ponechal. Mělo by se jednat o nestranné hodnocení, jelikož článek píše a hráče zápasu volí jedna osoba. Kdežto v hodnocení od hráčů se může ukázat opak. Fotbal je týmová hra, proto pokud dostaneme náklep a někdo tam nechá duši, odnese si to s týmem. Pokud se dívám na hodnocení tohoto zápasu, tak mi přijde spravedlivé. Byly už zápasy, kde byl rozdíl větší. Hodnocení má svoje kouzlo a jelikož se příští sezónu chystám útočit na řadu rekordů, ponechal bych ho :) Navíc v tomto zápase je problém, že fanoušci skoro nebyli a neměl tak kdo hodnotit. Pokud hraješ v poli, tak ostatní nevnímáš tolik jako já, když jsem celý zápas sledoval ze střídačky.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 13:47
Jméno : SPA31
Když to tu tak vidim, tak bych to asi taky zrušil. Týmovému duchu to moc nepřidá :-/. Přeci jenom o známkách to myslím není...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 11:32
Jméno : Richi
Martin: možná byli hotoví všichni, ale že by tam teda všichni makali od začátku do konce, to teda nevím. A to jsem nečekal, ale taky jsem nečekal tak příkrý hodnocení, když nechám na hřišti všechno. Ale už to nemá cenu řešit, lepší je to hodnocení zrušit:)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 11:32
Jméno : Richi
Martin: možná byli hotoví všichni, ale že by tam teda všichni makali od začátku do konce, to teda nevím. A to jsem nečekal, ale taky jsem nečekal tak příkrý hodnocení, když nechám na hřišti všechno. Ale už to nemá cenu řešit, lepší je to hodnocení zrušit:)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 11:02
Jméno : Martin
Richi, já myslím, že bez střídání byli hotoví všichni, proto to nezakládá na lepším hodnocení. A hlavně někdy únava neznamená automaticky lepší výkon. Pokud byste to nakonec dotáhli na remízu, tak věřím, že všichni mají o dva stupně lepší hodnocení. A nemůžeš zase čekat, že budeš mít lepší hodnocení než Lukáš...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.06.2010 - 10:32
Jméno : Richi
:D jo tak to už jsem si taky říkal... :)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 10:28
Jméno : Kunca
Kdyz to nikdo nebere vazne, tak proc to vlastne nezrusime... ;)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 10:25
Jméno : Richi
Já beru, že to jako celek stálo za hovno (takže je to posunutý) a i to hodnocení beru normálně s rezervou. Ale po tom posledním zápase jsem byl fakt hotovej a tak mě tohle dožralo...Pravda no, nemá cenu to brát tak vážně...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 09:41
Jméno : Martin
Já taky myslím, že není důvod k naštvání. Hodnocení mají všichni špatné, pouze se vymyká Lukáš, který ale dal hattrick a musíš uznat, že lítal do konce. Já ti třeba dával třetí nejlepší známka, hned po Lukášovi, který musel dostat za 1 a Matějovi, který trpěl v bráně a pak přišel lítat do pole. Navíc zápas jsme prohráli, tudíž hodnocení mají všichni posunutý.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.06.2010 - 00:15
Jméno : Ota
Neblbni... ten zápas stál za hovno a špatný hodnocení maj všichni... a pak, ty tyhle známky fakt ještě bereš vážně? tak to si asi jeden z mála...:-)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 21.06.2010 - 20:55
Jméno : Richi
:D tak jo...Příště to taky odchodím a jsem zvědavej na to hodnocení pak...:) Už se musím fakt smát. Tohle nepotřebuje další komentář. Jenom snad, že jsem po zápase sotva chodil. Dobře, jsem rád, že to "oceňujete"...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.