Kalendář akcí:

Říjen 2019

PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21
222324252627
28293031
Program na celý rok...


   
logo

Modrý Svině - Meďák FC

  21.11.2008 18:15- Novoborská » 10.kolo Hanspaulka

   Nové komentáře e-mailem

Stačí pouze vyplnit vaši e-mailovou adresu a budete dostávat každý nový komentář do své schránky.

E-mail :
Zrušit odebírání komentářů
Odebírat komentáře všech článků

   Vložte komentář k tomuto článku...


Jméno

Email

Text


Přepište následující číslo (pouze to tučné a velké): 41739   

   
Tučně zvýrazněné údaje jsou povinné

Vloženo 24.11.2008 - 17:44
Jméno : Vítek
Teda teda, víkend se sem člověk nepodívá a vy tu uděláte takovej bordel:) Tak si neodpustim stručnej komentář: Ota je trochu cvok, to všichni víme:), ale fakt sakra nevím, proč si pěkně nevynadáte v hospůdce u piva jako normální lidi.Alespoň by bylo o čem kecat..Místo sáhodlouhýho zahlcování diskuze, kde v celku nemá cenu cokoli řešit, Meďák byli trošku magoři, viděl jsem už i horší, tak o co jde.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 17:01
Jméno : iceman (celzi)
Ne ze bych se te bal richi, ale pokud reagujes na to, ze sem prezidenta nazval svini s velkym S, tak to sem pouze citoval jeho v nejakym ze starsich prispevku, ze on je svine s velkym S:)takze se hod do klidu
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 16:05
Jméno : Pavel
Spíš vy se porád vracíte k jednomu a stejnýmu tématu. A jestli ste to měli i minulej rok, tak chyba asi neni na naší straně :)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 15:51
Jméno : Adam (Čelzí)
Ale každopádně musím dodat jeden vzrušující fakt (nevim jak, ale mě to fakt vzrušuje), že loni jsme se taky nepohodli s jednim týmem na jejich webu a začali jsme do sebe šít. Akorát že tam jsme do sebe šili asi tejden a pak si tejde jenom normálně pokecali, než se to utlo samo. A tady po skoro dvou měsících se pořád udržuje ta první fáze. Prostě je pořád se o čem bavit.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 15:41
Jméno : Martin (webmaster)
to Dominik: Jak jsem řekl, příspěvky se už mazat nebudou. Pokud ano, napište na webmaster@modrysvine.com a já posoudím, zda smazání bylo odůvodněné. Rozhodně se už nebudou mazat příspěvky "nevyhovující", ale pouze SPAMy.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 24.11.2008 - 15:39
Jméno : Martin
Je na čase abych se taky vyjádřil. Předně děkuji Lucce za pozdrav a přání :) Pak k Otovi - Pro tým toho dělá hodně. Občas udělá chybu, občas se něco povede. Věřím, že Iceman to nemyslel s tím charakterem ve zlém, protože tam dal smailíka a ten příspěvek zas tak hroznej nebyl. Navíc jsem včera Otovi domlouval, že příspěvky se mazat budou pouze v nejhorších případech jinak ne, takže to se taky změní. Už nemá smzsl to tady dál rozebírat. Otá spoustu zásluh a většina lidí to ví. Kdo ne, jeho problém. A tohle je diskuze k zápasu - takže co říkáte na tu moji hlavičku ;)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 15:38
Jméno : Dominik (Delivery)
nj rodina, tak vysvětli Otovi, že lepší by bylo odpovědět a ne mazat příspěvky....
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 15:21
Jméno : Richi
iceman: to už si přehnal...Vsadím se, že do očí by si to neřek, frajere. A kdyby jo, tak bys odemne dostal takovou bombu, že bys hodil o zem druhou. Kašlu na nějaký prudění, to mě nechává klidným, ale tohle je moc. Starej se radši o sebe, ty velkej charaktere...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 08:13
Jméno : Prezident
Sorry, ale nemínim tu rozvíjet debatu na nesmyslný obvinění jednoho chudáka, co neunes porážku... zalez si na svoje stránky a neotravuj lidi, který tvoje kecy naprosto nezajímaj... já sem si naprosto jistej v kramflecích, a to hlavně tím, že tobě nemusim nic vysvětlovat... a o mým charakteru víš kulový, stejně jako o většíně věcí, o kterejch tu tak vehementně diskutuješ...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 24.11.2008 - 00:18
Jméno : iceman (Celzi)
Skoda zes vymazal muj neuveritelne trefnej prispevek na tvoji adresu. Tim ze tuhle diskuzi na tema, prezident je svine s velkym S a dela cest svemu tymu,budes tak vehementne ukoncovat, tak tim akorat davas najevo ze v tomhle si nejses tak jistej v kramflecich, vis? a ja nechci aby ses nikomu omlouval, jen to neco rika o tvym charakteru:)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 23.11.2008 - 23:19
Jméno : Adam (Čelzí)
Hele, Voto? Co že uděláš s tou diskuzí, když v ní někdo bude pokračovat?
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 21:43
Jméno : Jirka
No kdyby Otakar vypadl z 3.patra tak by se musela zem pěkně otřást ale aspon by měl šanci prorazit hlavou chodník(zed)jen nevím co by na to řekla služba pro údržbu místních křovin....
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 20:41
Jméno : SPA31
Takhle se to u nas dela ... :-)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:49
Jméno : já (Čelzí)
třetí pražská defenestrace není tak špatnej nápad...zjistíme kde Ota bydlí a jdem na to...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:44
Jméno : Prezident
Pavel: ještě ty si přisaď, děkuju... NIC sem neudělal, nadávat si Meďák může za tu záležitost jenom sám sobě a já se nemínim po čtyřech letech nikomu zpovídat... pokud to nedokáže někdo pochopit, jeho problém... KONEC DISKUZE!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 23.11.2008 - 19:37
Jméno : Dominik (Delivery)
Nechci aby si se obhajoval, jenom napiš jak to bylo. Já už sem pak nenapíšu nic. Jen mě ta situace zaujala.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:35
Jméno : Prezident
Dominik: smazal sem to, protože si nepochopil termín "KONEC DISKUZE NA TOTO TÉMA"... k těm podivnostem: divný se to může zdát tak tobě, já se tu nehodlám obhajovat před lidma, který mi za to nestojej... Navíc jak je známo, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, takže ti tu opravdu nehodlám nic vysvětlovat... tvojí případnou další blbou reakci stejně smažu, takže se ani neobtěžuj s jejím psaním...;-) scv: pro jistotu sem vybral sklep bez oken a budu sedět hned u dveří, člověk nikdy neví...:-D
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:31
Jméno : Richi
Dlouho sem se držel, ale už musím taky něco napsat. 1.)brácha dělá pro tým fakt hodně, a že na něj útočej i lidi z vlastního týmu, místo, co by ho podpořili, to si fakt nezaslouží, s tímhle názorem se naprosto ztotožňuju (to je na tebe Tomáši, to se na mě nezlob). A kritici z ostatních týmů - zajímalo by mě, jestli nemáte na práci nic lepšího? A jestli ste tak bezchybní, že tady furt bráchu napadáte. Starejte se o sebe a nehroťte to tady tak. Nebaví mě to pak číst:) Je mi jasný, že tenhle názor bude brán s rezervou, protože se zastávám bráchy, ale já to tak vidím, i kdyby se jednalo o kohokoli jinýho. Řešíte sračky a házíte furt špínu a čekáte, že se tu asi bude veřejně omlouvat a kát, jakej je špatnej člověk, nebo co...Fakt trapárna...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:30
Jméno : Pavel
Jen bych k tomu taky rád něco řekl. Za 1. nevim proč by se mělo mazat něco z diskuze, když se jí to teoreticky týká. Za 2. Vim že Oťas toho pro tým dělá opravdu hodně, ale je pravda že to občas přežene, ale tak teoreticky je to jeho práce v klubu ne? Ale za 3. Nebudu se tě zastávat, když mám na to opačnej názor. a za 4. Z jedný strany že zajímavý, že máme ve skupině tolik vyšinutých lidí, zatímco ty jsi normální :) A taky by mě zajímalo, jak to tedy podle tebe bylo, říc že to bylo jinak a neříct jak, mi přijde že sis zas jen naběh.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 19:10
Jméno : scv
No já úplně žasnu co se člověk může všechno dozvědět na fotbalovém webu. Doufám, že si Ota vybral prostor pro tu vaši výročku v přízemí, aby to náhodou neskončilo třetí pražskou defenestrací ......
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 23.11.2008 - 19:02
Jméno : Dominik (Delivery)
Nevim proč byl muj příspěvek smazán? Proto tedy ještě jednou. Smaž to vid jen ať se nikdo nedoví pravdu. Kdyby jsi udělal něco dobrýho, tak tě za to taky pochválim. Ale bohužel zatim se na tebe provalujou jenom samí podivnosti. To bylo ve stručnosti to co jsem chtěl říct minule.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 17:41
Jméno : Prezident
A já zas vyzývám všechny, který se mě rozhodli prudit kvůli x let starý kravině, aby mi laskavě polibíli pr*el... Nikdo z dotyčnejch mě nemá právo soudit a nikomu se taky nehodlám zodpovídat... Je mi naprosto jedno, co si o mě psychicky vyšinutý jedinci z Meďáku, analfabeti z Čelzí nebo namachrovaný nadprůměrný fotbalisti z Delivery myslej, já mám svědomí čistý a to je pro mě stokrát důležitější než názor kohokoliv z výše jmenovanejch. Tímto definitivně uzavírám diskuzi na tohle téma, ještě jeden post odkazující na onu událost a mažu celou diskuzi... JASNÝ? Ondra: Díky za podporu, je smutný, že se mě musíš zastávat i proti vlastním spoluhráčům...:-(
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 17:25
Jméno : Dominik (Delivery)
Tak ono kdyby nám tady, řekl jak to ve skutečnosti bylo a napsal nám účelově neupravenou pravdu, tak by to vyřešil. Když místo toho pouze tvrdí, že to bylo jinak, že to je upravený, tak mu asi nikdo nevěří. Proto tě Oto vyzývám napiš, jak to ve skutečnosti bylo a očisti své účelově pošpiněné jméno.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 17:18
Jméno : Ondra Mates
Ale kdepak, to si vubec nemyslim. Ale vlastní spoluhráči by měli Otu spíš podržet než se do něj navážet...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 17:00
Jméno : SPA31
....nejhorsi na tom je, ze si mysli, ze to udelal dobre vis :)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 23.11.2008 - 16:46
Jméno : Straky
naprosto s Ondrou souhlasim...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 16:45
Jméno : Ondra Mates
Někteří lidé si asi neuvědomují, co Ota pro tým znamená, kolik práce pro něj dělá a kolik času mu věnuje...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 16:42
Jméno : Straky
jezis co tu furt resite? budete tady resit par let stary zalezitosti furt a vycitat Otovi, to co udelal spatne???kazdej udela chybu, tak uz mu to sakra prestante vycitat!!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 13:13
Jméno : Prezident
Zaprvý víš hovno, jak to tenkrát bylo, zadruhý ty seš ten poslední, kdo má právo mě kvůli čemukoliv soudit a notabene posuzovat, jestli se chovám jako chlap, nebo ne a zatřetí ti naposled opakuju, abys přestal prudit a rejpat se ve věcech, který už dávno, dávno nejsou aktuální... A jen tak mimochodem, jistě existujou věci, na který neni člověk hrdej a stydí se za ně, ale pro mě mezi ně tahle záležitost nepatří, já sem nic špatnýho neudělal...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 12:41
Jméno : SPA31
Oto ( Prezidente nebo jak se nazyvas... ) to co tu pises neni zrovna pravda! Nalijme si trochu cisteho vina... Vis, ze ja takoveto veci jednoznacne odsuzuju. Neprijde mi od tebe fer si tu ted hrat na nevinatko! Oba vime jak to tenkrat bylo... Mel by ses tomu postavit tak jak to bylo, byt aspon tentokrat chlap. Taky sem nekdy udelal veci na ktere nejsem hrdy, ale dokazu to aspon priznat...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 23.11.2008 - 11:35
Jméno : Prezident
NIKDO NIC NIKDE NEBONZOVAL, TAK UŽ TU SAKRA LIDI POCHOPTE! Jeden psychicky nevyrovnanej jedinec tu vytáhne čtyři roky starou záležitost, účelově si ji upraví a každej se toho hned chytne, to je fakt neuvěřitelný!!! Co se týká zranění brankáře, tak fakt nevim, proč by se někdo měl omlouvat člověku, kterej poté, co se víceméně vlastní blbostí zraní, zahrne protihráče (kterej se provinil pouze tim, že ho neviděl a při jeho šíleným výběhu včas neuhnul) sprškou nejhrubších vulgarit... Někdo takovej zaslouží maximálně politování, ale omluvu fakt ne... Jinak soupeř byl fotbalovější maximálně tak v zakopávání a množství času, který strávil jeho brankář výkopama od branky, ale to je asi dost subjektivní... Ruce jsou na posouzení rozhodčího a každý si může to pravidlo vykládat různě...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 11:20
Jméno : divák
Shodou okolností jsem měl možnost sledovat zápas Modré svině - Meďák (v tomto případě jako 3., tento zápas nepískající rozhodčí)a vzhledem k nemalé diskusi mohu také (pokud bude někoho zajímat nezávislý názor) přispět Trochu nechápu reakce zde domácích hráčů jak v samotném zápase, tak v této "diskusi". Zvlášť s odstupem několika dní chybí jakýkoli humor nadhled apod. K problematickým situacím: Zda byl míč celým objemem za brankovou čarou MS ví asi jen fotbalový bůh. Tady asi zafungovala presumpce neviny (nedalo se s určitostí tvrdit, že byl, stopy se nenašly, ale mohl být i uznán). Ohledně výraznějších faulů (v prvním případě před brankou MS to vypadalo, že přankář trefil napřed míč, v druhém případě před brankou Meďáku to byl odpískaný faul, třebaže neúmyslný (spíš přehnané úsilí v kombinaci s nešikovností). Co mě na tom překvapilo byla reakce MS - místo aby se omluvili, ještě soupeři, který musel odstoupit ze zápasu nadávali... Zbytek zápasu tím byl poznamenán a byl zbytečně nervózní (souhlasím, že mohly padnout nějaké žluté karty), naopak nesouhlasím s výtkami ohledně posuzování rukou, rozhodčí před zápasem všechny upozornil na nové pravidlo, že se pískají pouze úmyslné ruce a striktně se ho držel. Co se samotné hry týče Meďák mi připadal fotbalovější a i v pěti byl MS zcela vyrovnaným soupeřem. Při vyrovnaném počtu hráčů by měl velkou šanci zápas vyhrát. Každopádně mě dostalo vaše špinavé prádlo ohledně bonzování na PSMF. Jestli je to pravda, játe se za co stydět (tím nemyslím kontrolu registraček).
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 10:18
Jméno : Prezident
Děkuji za objevné rady v oblasti mého osobního života, aneb co za moudra se taky člověk může dočíst na fotbalovým webu...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 09:03
Jméno : scv
Oto, nesmíš to tak prožívat, mělo by jít hlavně o zábavu, najdi si nějakou buchtu a zjistíš, že svět se netočí jenom kolem compu a migrací MS mezi šestou a sedmou HL. Zeptej se třeba Matěje, ten ti to určitě potvrdí. Jinak ho musím pochválit, kluka jednoho ušatýho, v pátek hrál ve Slaným velmi dobře. Gól sice nedal, ale myslím, že mu za to může Lucka taky pogratulovat.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 23.11.2008 - 04:10
Jméno : Lucka
Gratuluju svinim k vyhre a klukum(obzvlaste jednomu;) ke golu! A doufam ze pristi zapas na kterym nebudu uz chybet, bude stejne uspesny!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 23:47
Jméno : Adam (Čelzí)
Hele Voto! Informace dopředu. Na zimnim turnaji ti budeme fandit! A já ti taky budu přát. A to fakt nekecam. A podle mě ti pude!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 22:52
Jméno : Prezident
Dominik: Víš co, já to nedělám kvůli tomu, abych byl u soupeřů oblíbenej, krom pár výjimek sou mi všichni soupeři srdečně ukradený... scv: žádný dva body nejsou předem jistý...;-)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 20:27
Jméno : scv
no to byl teda pánové včera čutes, jestli MS postoupí, tak si snad příští sezonu napíšeme taky pátky, abychom udělali aspoň 2 body :-) jinak co se týká zranění golmana, celkově vypadal dost negolmansky a celá situace byla spíše souhra nešťastných náhod, kdy útočník sledoval míč ve vzduchu, následně se srazil s vybíhajícím brankářem a jelikož byl brankář výše, také samozřejmě z větší výšky spadnul. Když jde brankář, ale opravdu brankář, do takovéhoto souboje, vždy kolenem dopředu a vždy s jasným mám, prostě to musí srovnat celý, protihráč spoluhráč
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 19:06
Jméno : Dominik (Delivery)
Koukám docela vydřenej zápas, jinak Oto mě by to zajímalo, koukám, že nejsi neoblíbenej jenom u nás a Čelzí.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 18:28
Jméno : Ondra Mates
Vždyť už je zticha, tak ho nechte bejt prosím...:D:D
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 17:39
Jméno : Pavel
Fakt Tome, je to zbytečný. Byla to asi zbytečnost, ale je to už starý. A ohledně registraček, si myslim, že není důvot nadávat, máš možnost vždy o to požádat, neni to nic ohavného dle mě, využít pravidel.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 17:30
Jméno : Prezident
SPA31: Tak ještě jednou speciálně pro tebe, pokud to tvoje dubová palice nepochopila: NEHODLÁM UŽ TAMTU STAROU ZÁLEŽITOST JAKKOLIV KOMENTOVAT! Tak se laskavě zkus chvíli bavit takyx něčim užitečnějším než rejpáním v historii...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 17:27
Jméno : Jirka
Roza, já fakt nechápu, proč pořád musíš rejpat, navíc do takhle starý záležitosti a ještě na místě, kde to nemá co dělat...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 17:20
Jméno : SPA31
Tak nelibi se mi to, to mas pravdu. No ale nevim Oto / Prezidente... proc si to vubec udelal, kdyz ti to myslim melo bejt sumak...! Holt kazdy ma asi jine priority jak ty rikas :)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 17:12
Jméno : Prezident
O žádný hlášení na svaz vůbec nešlo a nechce se mi tu otvírat nějaký starý věci, který dávno nikoho nezajímaj... A kontrola RP je naprosto v rámci pravidel, takže nevim, proč s ní má pořád tolik lidí problém... jinak díky
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 17:08
Jméno : FCM
No, zakončím to trochu pozitivně. Já vím, že nejste až tak zlí a nefaulovali jste nikoho schválně a taky vím že naše chování taky nebylo úplně normální :-/ Stejně jako to co jsem napsal níž, tak nebylo úplně objektivní. Akorát ty "hlášení" na svaz, to byste si myslím mohli odpustit, to mi připadá trochu pod úroveň. Přeju vám postup, protože jestli porazíte OSTO6Beer nebo jak se jmenujou, tak vám to asi vyjde. Ale pozor, my jsme minulou sezonu porávě kvůli ztrátě s nima nepostoupili.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 17:01
Jméno : Prezident
Myslim, že Jirka to trefil přesně, argumentovat čtyři roky starým zápasem (ve kterém mimochodem hráli z dnešního týmu tak asi čtyři lidi) mi přijde trochu mimo... Pavel: tak většina věcí se posuzuje zásadně podle toho, pro koho je to zrovna výhodný nebo ne, ale v tomhle případě máš pravdu... Róza: tobě se věčně něco nelíbí, takže si trhni...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 16:56
Jméno : Pavel
se mi líbí, jak se střety s golmanama posuzujou úplně jinak, podle toho, na jaký straně hraje golman :D, takže proto, že já umim jít do souboje tak sem vůl, proto, že neumí jít váš golman do souboje, tak je to chudáček, kterej se stal obětí velkého psychopata, který mu neuhnul když o něm nevěděl. :D Golman si má zakřičet když jde do souboje, pak ať se nediví, že o něm nikdo neví.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 16:21
Jméno : Martin
V této sezóně to bylo kvůli tomu, že soupeř neměl v pořádku registračky a musel je zpětně doložit na svazu. Co je na tomhle špatného?
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 16:09
Jméno : Jirka
A já si zase myslím, že to nemá se včerejším zápasem žádnou souvislost. Jako podložení důvěryhodnosti těch nesmyslů co napsal, je to naprosto zcestný.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 15:22
Jméno : SPA31
Myslim, ze tentokrat ma FCM pravdu. Vzpominam si na to. Take se mi to moc nelibilo...vid Oto ?!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 13:45
Jméno : Prezident
To má bejt variace na téma: "Došly mi argumenty, tak se začnu hrabat v minulosti a brečet kvůli údajnejm starejm křivdám?"
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 13:35
Jméno : FCM
Já jenom dodám pro dokreslení situace, příhodu od jednoho ze starších hráčů, co už nehrají. Za 10 let existence FC Meďák se stalo pouze jednou jedinkrát, že nás někdo udal, za nějákou "nepravost". Stalo se to před několika lety, že se sešlo na zápase málo lidí a tehdejší hráče nenapadlo nic lepšího než domluvit výsledek 0:6 s tím že se jako utkání odehrálo, aby se náš tým vyhnul pokutě za neúčast na zápase. Soupeř a rozhodčí na to přistoupili. Je to sice nepravost, která ovšem nikoho nepoškodila, protože bysme 0:6 prohráli tak jako tak, zápas stejně nic neřešil, takže by to mohlo být všem úplně jedno. Předvolali si nás však ze svazu, že se našel jeden uvědomnělý soudruh a to sice někdo z týmu Modrý svině, který hrál na vedlejším hřišti a celou věc nahlásil. Takže pak byli potrestáni odečtem bodů nejen my, ale i relativně nevinní soupeři a rozhodčí. Vzhledem k tomu, že tady čtu, že jste v této sezoně opět někoho nesmyslně předvolávali, tak vidím, že v této "bohulibé" stbácké tradici pokračujete. Je opravdu lepší se s takovými lidmi nesetkávat.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 13:18
Jméno : Martin
Ještě bych dodal, že co na nás řval váš brankář bylo velmi pěkný. Jen to svědčí o vaší úrovni...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 13:16
Jméno : Martin
To FCM: Byl jsi na zápase, nebo jsi to jen slyšel z doslechu? Zdržování - Vás rozhodčí několikrát upozorňoval na zakopávání míčů a pomalou hru asi 25 minut. My to dělali posledních 5. Fauly - Likvidační? Když stojíš v brankovišti, koukáš na míč a najednou cítíš koleno v zádech nějakýho nešikovnýho brankáře, kterej ti skočí na hlavu a pak si ještě něco udělá při dopadu, tak to bylo likvidační spíše na druhou stranu. To, že se mu ta likvidace nepovedla a udělal si něco sám je jeho blbost a rozhodčí ten faul písknul, protože ste brečeli takovým způsobem, že se s váma nechtěl párat. První "likvidační zákrak" - to myslíš ten jak váš hráč šel zbytečně do souboje s brankářem? Vtipný... A naposled - Darovali ste nám gól za stavu 1:0? Aha, ten rozhodčí si byl ty, že si nám ho daroval? Pokud rozhodčí míč nevidí za čárou, tak neplatí. Přečti si pravidla. U nás byla maximálně jedna žlutá, ale že váš hráč napadl našeho (dokonce i po odpískání) a rozhodčí to nechá bez odezvy, to ti přijde v pořádku? Prostě zápas to nebyl příjemný pro obě strany, ale je zbytečný se tady takhle vymlouvat. To radši ten fotbal nehrajte...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 11:47
Jméno : Prezident
Ano, je pravda, že píšu články trochu ze svýho pohledu, takže tobě se můžou zdát tendenční, ale termín "lživý" si teda vyprošuju. Takže reakce: gól nebyl, stál sem od toho metr a skákal po lajně, ne za ní, a hlavně ho za lajnou neviděl rozhodčí, což považuju v tu chvíli za důležitý. Pokud mluvíš o likvidačních zákrocích, tak si asi nebyl na zápase, tato hra je nám naprosto cizí a nazývat každý normální taktický faul likvidačním zákrokem? No prosim, ale pak nevim, jak dlouho fotbal hraješ... Zranění si váš gólman způsobil sám, nechci polemizovat o tom, jestli to byl faul nebo ne (já myslim, že ne), každopádně nešlo o úmysl a už vůbec ne o snahu zlikvidovat vašeho gólmana. V oslabení byste dohrávali stejně, protože pískat to normální rozhodčí, tak jeden magor od vás (nejseš to náhodou ty?) nemohl v žádným případě na hřišti zůstat... Je pravda, že posledních pět minut sme rozhodně nespěchali, ale vy ste totéž v bleděmodrým dělali celou druhou půli do toho gólu, tak nevim, co ti na tom jako vadí... A sorry, radši ten aut hodim nadvakrát, než budu riskovat, že na tom hrozným terénu se vám povede nějakej náhoďák a my přijdem o bod... Paradoxní je vlastně to, že zatímco my potřebovali vyhrát a vám o nic nešlo, tak v emoční rovině to vypadalo přesně opačně... Na závěr chci dodat, že doufám, že se s váma hodně dlouho nepotkáme...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 11:38
Jméno : SPA31
Zajimalo by me jaky ses z tech psychicky labilnich chudaku co vcera probihali po Novoborsky v oranzovem triku. Je videt, ze asi fotbalu nerozumis. Nemuzu za to, ze vas golman je hnup a neumi chodit do souboju. Kdyz to neumi, tak at se na to radsi vysere! Bude to prospesne obema stranam :-). Jak tady pises o sahodlouhem zdrzovani. Nevim, kdo to delal 20min v zapase, hm ? :-). Agrese byla vyvolana predevsim vasimy hraci. Meli by ste asi trochu pouvazovat, jestli by nebylo do veci vzit si pred zapasem nejaky prasek :)
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 11:16
Jméno : FCM
Svinský komentář je mírně řečeno tendenční a lživý. Pravda je taková, že nebýt likvidačních zákroků sviní a naší benevolentnosti, tak by svině rozhodně nevyhráli. Ponejprv jsme jim velkomyslně odpustili náš regulérní gól, kdy za stavu 1:0 pro nás padnul míč od břevna za brankovou čáru, rozhodčí váhal s uznáním, ale díky tomu že jsme netlačili na pilu a svině naopak kvíleli jako před zabíjačkou, tak rozhodčí nakonec podlehnul svinskému pláči a gól neuznal. Někdy v 25. minutě přišel první likvidační zákrok na zlomení nohy, který ještě neměl fatální následky a znamenal oslabení našeho týmu "pouze" na pár minut. Ve 40. minutě už byli svině úspěšnější a "odeslali" našeho brankáře do nemocnice, když ho nesmyslně atakovali ve výskoku takže padnul z výšky rovnou na záda ..... Takže mohli hrát po zbytek utkání přesilovku. Svinský charakter se pak naplno projevil ještě na konci utkání, kdy se svině nestyděli proti oslabenému soupeři (navíc jejich zásluhou oslabenému) používat takové "taktické" prvky jakože hráči trvá autové vhazování asi tak minutu, přestože má míč 2 metry od sebe. Nejdřív si ho "neúmyslně" odkopne, pak jakoby zakopne, pak si ho "neúmyslně" odkopne ještě dál, poté se rychlostí 90 letého důchodce přišourá k lajně no a nakonec se rozmyslí, že vlastně vhazovat nechce a jde vhazovat jiná svině, která je v daném okamžiku na druhý straně hřiště. A to všechno proti soupeři hrajícímu v pěti lidech ..... viděl jsem toho za mnoho sezon v hanspaulce hodně, ale takovouhle ubohost ještě ne. Pro obejktivitu je třeba dodat, že kromě dvou červených pro svině měli přijít asi tak dvě žluté také pro naše hráče, protože likvidační zákroky sviní skutečně vyvolali dost emocí i na naší straně.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 10:29
Jméno : Adam (Čelzí)
Jeden z rohu, voe!
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 10:23
Jméno :
2:4, všechny góly padly z autů
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.
 

Vloženo 22.11.2008 - 01:04
Jméno : Prezident
njn, to se stává... a přesnej výsledek?
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 00:59
Jméno : Petr (Čelzí)
Jejda, jsem se zapomněl podepsat...
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.

Vloženo 22.11.2008 - 00:58
Jméno :
Oto, budeš mít radost. Prohráli jsme!!! Utkání značně poškodil rozhodčí tím, že nepřišel a tak se o každém sporném míči musely vést hádky. Soupeř byl v hádání o něco lepší plus dokonale využil absenci našeho brankáře. Ještě že o nic nešlo... Aspoň máme o důvod víc porazit Meďák.
Tento komentář byl vložen přihlášeným uživatelem.